Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja Dostępności
Deklaracja Dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

''ProLog'' - podsumowanie projektu

“Daj uczniom coś do wykonania,

a nie do uczenia się na pamięć.

Działanie ma taką naturę, że wymaga myślenia;

to prawdziwa metoda nauczania.”

John Dewey

Od listopada ubiegłego roku nasza szkoła uczestniczy w projekcie “ProLog”. Jest to nowy pilotażowy program, którego celem jest wspieranie i rozwijanie kompetencji kluczowych wśród uczniów i nauczycieli. Podczas trwania projektu zespół nauczycieli realizował treści podstawy programowej z informatyki, matematyki oraz geografii  wykorzystując zestawy klocków LEGO Spike Edukation. Uczniowie jednocześnie nabywali umiejętności przedmiotowe oraz uczyli się projektować i programować roboty.

 

W czasie trwania projektu “ProLog” był prowadzony system grywalizacji dla szkół, polegający na wykonywaniu przez zespół uczniów
i nauczycieli realizujących projekt comiesięcznych zadań, m.in. plakat reklamujący projekt, scenariusz lekcji z wykorzystaniem klocków, projekt nowego robota, komiks z wykorzystaniem ludzików Lego oraz film podsumowujący realizację projektu w naszej szkole. 

 

Sumując wyniki punktowe otrzymane za poszczególne zadania konkursowe w programie grywalizacji uzyskaliśmy wysoką II pozycję wśród szkół województwa lubelskiego uczestniczących w projekcie.

 

Bardzo dziękujemy uczniom za zaangażowanie w realizacji projektu, a w szczególności: Klaudii Szczęch, Julii Czeladka, Kacprowi Siwkowi, Gabrielowi Kusykowi, Maksymilianowi Bernackiemu.

 

Nauczyciele uczestniczący w projekcie: Bożena Bańkowska, Mariusz Filipek, Małgorzata Żelazna.

 

Poniżej prezentujemy film podsumowujący Nasz udział w projekcie “ProLog”.

 Małgorzata Żelazna

 

 


Data dodania: 2023-06-21 14:35:54
Data edycji: 2023-06-21 15:42:20
Ilość wyświetleń: 397

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy!
Zobacz
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej