Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

„Tajemniczy ogród” w słoiku

„Tajemniczy ogród” w słoiku

Czy lekcje języka polskiego muszą być związane wyłącznie z czytaniem i pisaniem? Czy na języku polskim uczymy się tylko wiedzy o języku i literaturze? Absolutnie nie! Uczniowie klasy 5 pokazali, że przedmiot kojarzący się z pisaniem i czytaniem może wykraczać poza swoje ramy i być interdyscyplinarny.

Zadaniem uczniów było stworzenie ogrodu w słoiku, który miał nawiązywać do aktualnie omawianej na lekcjach książki autorstwa Frances Hodgson Burnett pt. „Tajemniczy ogród”.

 Co przynosi uczniom udział w tego typu projektach? Wpływa na rozwój wyobraźni, pozwala utrwalić istotne elementy lektury, sprawia, że zapamiętujemy ją dłużej. Uczniowie przekonali się, że lektura wcale nie musi być nudna, a czasem staje się nawet początkiem fantastycznej przygody! Zaangażowanie i efekt pracy uczniów to najlepsza rekomendacja projektu.

Gratuluję uczniom bogatej wyobraźni, kreatywności i pomysłowości na niezapomnianą i przede wszystkim twórczą lekcję.

Dziękuję moim Uczniom i ich Rodzicom za współpracę. Szczególne podziękowania składam mamie Wiktorii – Pani Katarzynie Wachnik.

Zapraszam do zapoznania się z galerią zdjęć. Efekty są imponujące!

Dorota Igras-Bodzak

Data dodania: 2025-05-21 20:06:57
Data edycji: 2025-05-21 20:11:28
Ilość wyświetleń: 60

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy!
Zobacz
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji PublicznejElektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej