Opcje widoku
Podkreślenie linków
Deklaracja Dostępności
Reset

Wycieczka do Magicznych Ogrodów

Dnia 23 czerwca dzieci z oddziału przedszkolnego  uczestniczyły w wycieczce do Magicznych Ogrodów. Wycieczka została zorganizowana w ramach realizowanego projektu ”Nowe perspektywy dla klasycznej edukacji”. Kierownikiem wycieczki była Kamila Zastawna, opiekunami panie: Barbara Bielowska, Kazimiera Sikora, Katarzyna Wachnik, Irena Kozak, Anna Piecak oraz Ilona Zastawna.

O godzinie 9.30 dotarliśmy na miejsce. Tam powitały nas Mordole oraz Wróżki Służki, które były naszymi przewodnikami po magicznej krainie. Zwiedzanie rozpoczęliśmy od odwiedzin Skrzata Kronikarza mieszkającego w starym drzewie. Skrzat opowiedział dzieciom historię Magicznych Ogrodów. Następnym etapem naszej wyprawy był zamek Wróżek. Dzieci wędrowały tajemniczymi tunelami i ścieżkami, a na koniec można było zjechać  z mniejszej  lub większej zakręconej zjeżdżalni.

W przepięknej scenerii ogrodu utrzymanego w klimacie baśni, mogliśmy podziwiać piękne kwiaty, szumiące wodospady i strumienie oraz wiele zaczarowanych mieszkańców ogrodów. Osadę poruszających się Bulwiaków zwiedzaliśmy kolejką. Atrakcji w Magicznych Ogrodach jest mnóstwo.  Po wyczerpującej wędrówce zjedliśmy pyszny obiad. Wolny czas mogliśmy spędzić na placu zabaw.

Zmęczeni, ale szczęśliwi i pełni pozytywnych wrażeń, bezpiecznie powróciliśmy do przedszkola, gdzie czekali stęsknieni rodzice. Wycieczka do Magicznych Ogrodów okazała się  wspaniałą przygodą.

Kamila Zastawna

Data dodania: 2022-06-27 21:11:23
Data edycji: 2022-06-27 21:43:40
Ilość wyświetleń: 488

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy!